Monday, July 6, 2009

sy d tag..oyehh!

Mari menjawab soalan dalam Bahasa Melayu.

1. Bekas kekasih saya adalah :
->seorang telah saya tinggalkan..dia juga telah meninggalkan saya..huhu(emosi)

2. Saya sedang mendengar :
-> lagu iklan d tv

3. Mungkin saya patut:
-> makan kerana saya lapar..hehe

4. Saya suka :
-> membuat perkata2 y lebih berfaedah

5.Sahabat-sahabat baik saya :
-> sangat baik terhadap saya..

6.Saya tak paham :
-> ke mana hilang nya semua makanan yang saya makan..tiada sebarang rekod dalam sistem pencernaan saya..

7.Saya kehilangan :
-> daya keupayaan untuk menjawab soalan ini..

8.Ramai yang berkata :
-> saya sangat lah kiut..malu saya di buatnya..hahahaha..


10.Cinta itu adalah :
-> menyintai..

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
-> baring bermalasmalasan di depan tv..sambil menonton superman..

12.Saya akan cuba :
->menambahkan berat badan saya menjelang semester baru..doakan saya..=)

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
-> sentiasa..(huh..senang gle soklan..dak daja 4 pn leh jwp..pe da..)

14.Telefon bimbit saya :
-> telah menjadi sangat sensitif semenjak dua menjak ni..(tah la npe...isau saya d buat nye)


15.Bila saya terjaga dari tidur :
-> berkata pada diri sendiri.."hari ni hari ape?"

16.Saya paling meluat apabila :
-> bila kak lala telah mengalahkan saya dalam acara lumba jalan kaki yang telah kami berdua sertai sebelum2 ni..hahahaha..


17.Pesta/Parti adalah :
-> sesuatu yang perlu di jauhi oleh kanak2 bawah umur seperti saya..(parti haru lahir je boleh..hehehe)

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
-> anak harimau yang saya tengok di canel(channel y d mlayukn) geografi nasional..(national geography)


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
-> peringkat di mana saya boleh membuli samad..dan dia tak mampu membalas..hahaha

20.Hari ini :
-> saya telah bagun lambat seperti biasa...saya sangat2 ingin berubah..uwaaaa...

21.Malam ini saya akan :

-> tidur awal..=)..seawal yang boleh..yeah!!!

22.Esok pula saya akan :

-> cuba untuk bangun awal seperti yang di janjikan..haha..saya mmg poyo..so wat??!

23.Saya betul-betul inginkan :

-> sebiji patung katak yang besar..malang nya mami telah menolak permintaan saya..tapi xpe..saya akan cuba lagi..usaha adalah tangga kejayaan

24.Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :

-> baru saya tahu kenapa orang cakap saya cantik..hahahaha..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :

-> dua2 saya suka pergi kerana mereka(mereka ke??) membuat kan saya terleka..hahaha

26.Makanan Barat atau Jepun :

-> makanan melayu sahaja...terima kasih~~

27.Bilik yang terang atau gelap:

-> kalau berkemampuan saya nak bilik yang malap..kalau tak berkemampuan..xde lampu pun xpe..haha

28.Makanan segera adalah :

->segera habis

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?

-> mami..esok kite makan apa?


p/s: sy tw kelemahan terbesa sy adalah untuk berbahasa dgn betul..ok..sy da ngaku..jgn kondem sy ye..hahaha...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails