Tuesday, August 11, 2009

.::whai lala..bce la~~::.

1. Ape perasaan anda sekarang?
++smkin tenang..

2. Saya nak makan?
++tah..mkn laksa srwak kot..o'ol jnji nk bnje..hehe..kn..kn..

3. Saya tak suka?
++ble idup sy xtenang tnpa sy tw sbb nye..

4. Impian saya?
++mnjad sorg y sgt bguna(ayat skema.haha)

5. Haiwan yang saya tak suka?
++ermmm...ntuk tdak mgecik kn ht haiwan2 lain..d cni sy umumkn..sy ske sume haiwan lam dunia(y haram pn ske jgk)..well..depa pn de ht beb..kne respek prsaan dorg..hahaha..gle da ko ni cha~~

6. Saya harapkan?
++kmatangan akn mnggal kn sy sndrian~~hahaha..sbb sy blum sdia tuk matang~

7. Jika boleh putarkan masa?
++sy akn pst kn sy salu mzhir kn rse syg sy kt mami..spya mami tw sy syg die~~hehehe

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
++sdkit brisi dr skang..hahaha

9. Handphone saya adalah sebuah?
++alat elektronik..

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
++xpnah kre..mklum la..dlu gtal..hahaha

11. Saya suka pada?
++khidupan sy tatkala ia bgrak lncar sprt skrg~

12. Kawan-kawan saya?
++sgt ngam ngn sy..opss..sblum lpe..dear lala::jgn sdey2..awk sdey..kte pn sdey..kte doa kn awk cpt2 kua dr blenggu idup awk..ye..go lala go~~~

13. Pernah dikhianati?
++seigt sy tdak..kalau ade pn suda sy halalkn..(bt pe dendam lme2..ye dak?)

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
++haish..kn br ckp td..akn sy halalkn...xbce elok2 ke??haha..emo plak~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails