Sunday, May 8, 2011

esok aku praktikal woii.

serius aku cuak.

macam mana first day agak2 nya ye? macam makan tempe ke rasanye? hikhikhikhik.. ok, kalau aku neves memang lawak tak kelakar. naseb baek lah ada membe2 cuma mencuak boleh tahan lah sebab tak tahu nak pakai ape. -__-" pathetic kan? nak pakai apa pun jadi masalah. agak2 kalau aku pakai heels kena kutuk tak? budak2 ni bukan boleh pakai ni. kaki pembuli. semua stok tak boleh tengok aku senang. tak boleh tengok aku melawa. iye la.. aku kan sempoi.. mana boleh lawa2 -_-" hahaha.. ok ok.. no biggie. aku ok je. datang nak belaja. bukan nak mengorat. iya dak? ok..ok..cliche. haha :) kira lucky jugak lah sebab bukan face sorang2. budak2 grup final projek aku pun ada join.

tempat praktikal yang sama. so tade lah cuak sangat. cuma mungkin aku tak senang sket sebab bila ada orang yang kenal aku, aku tak suka nampak macam tak tahu apa2. tapi masalah nya memang aku tak tahu apa2. hahahaha.. biasalah, aku kan gedik. :) fuhh.. cuak cuak cuak. macam mana kalau dress code aku terover. macam mana kalau sesat? macam mana kalau aku tak boleh adapt? macam mana.. macam mana... arghhh.. jem aku macam ni!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails