Friday, August 6, 2010

saya sangat penyabar...sangat la penyabar.....


info penting: ini bukan entri marah2..sila baca dengan nada bersahaja.

saya tamau marah2..tamau emosi2..sebab orang asyik cakap saya ni pemarah..risau jugak nanti makin tak laku..hahahahahahahahahahahaha :D

saya sedang cuba untuk tidak marah2..sedang cuba sedaya upaya..betul..tak tipu..

dalam hati::saba cha..saba......
echa::dammit!!!!!
:) kanak2 baru belaja memang macam ni..maaf ye..

salah saya ke kalau kerajaan buat highway lebar2 sampai 4 lorong tapi speed limit cuma 90 km/j???arghhh...da time tu tade keta, saya speed la..bawak keta ibarat siput bersiar2 time itu mengundang maki hamun free2..kalau trafic heavy ape jadah nya saya nak speed2..tak sayang nyawa tu nama nya..tapi serius saya tak paham, kenapa speed trap tu diletak kat situ??jalan tu straight kot..sebab nak avoid kemalangan??saya bukan nak berlagak pandai ke ape..tapi kenape tak letak kat selekoh???kat situ pun ramai gila driver speed..haaaaa...driver2 tu la yang tak sayang nyawa..da taw selekoh ape jadah nya speed2???!

nape tak saman dorang??nape nak saman saya yang speed di jalan yang lurus ni???nape nak saman saya yang speed di jalan 4 lorong??nape nak saman saya yang speed di kawasan trafic tak heavy ni???kalau tanak saya speed..jangan buat highway besar2..lurus..tapi letak speed limit 90 km/j je..buat je jalan selorong..letak trafic light banyak2..konpem2 saya bawak keta macam siput. :) serius saya tak paham.

setel da bab speed trap yang damn..sekarang pasal roadtax pulak..ni double damn! tak dapat renew road tax sebab ade speed trap tak bayar..sebenarnya sengaja malas bayar..oke..salah saya. then bila da bayar..pdrm tak hupdate la pulak kan...yang susah nye saya..nak pegi mana2 kena pikir panjang..masa nak saman kemain letak sampai 300 hinggit..bila da bayar lambat hupdate pulak..kalau saya pegi mana2 ade road block kena tahan sebab tade road tax..saman lagi..damn..damn..(nada bersahaja) abes keje2 saya yang banyak tertangguh ni sape nak tolong pikir kan??sape??sape??

aku..eh2 silap..kerana terlalu kecewa, saya da tuka nama cik kuda hijau kepada bimo-sensei..sekali lagi..bimo-sensei..kehkehkehkeh...kenapa bimo??da..da..toksah susah2 pikir nape..suka hati saya la kan nak letak bimo ke??bambi ke..kan..keta saya :) (juga dengan nada bersahaja)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails