Tuesday, September 6, 2011

straight to the point.

aku kagum maseh ada yang bersahabat 10 tahun pernah janji nak berkampung kat rumah kalau membe kawen. tapi maseh tertunai. aku kagum sebab aku semakin jauh untuk percaya sahabat sejati itu wujud :) mungkin aku juga paranoid cuma aku tak mahu mengaku. hahaha.mungkin aku cuma bosan melayan perasaan kecewa.mungkin aku cemburu..tapi aku cuba tak memburuk kan sesiapa. aku mahu berubah. aku mahu jadi orang laen.


tempoh hari time raya memang berlambak lah orang kawen dan berlambak lah kenduri kawen dalam queue..masa ni lah yang ada buah hati nak tayang :) yang tak de buah hati terpaksa lah hadap muka slamber...ape ade hal :) sentap hati mak nakkkk..maen tunjuk2 buah hati ni yang mak hangin satu badan nih! hahaha. bajet tacing. n_n

tapi tu bukan main topik nye. biasa dah tu raya2 macam ni takde buah hati memang mencabar. haha.

2 comments:

Flying Fish said...

maksudnye,awak nak boifren ke awak nak teman sejati ni?

kiteww kan adeww...

none said...

maksud nye takde maksud ape2. hahaha...arghhhhhh..malas betul nak jawab killer question macam ni! hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails