Sunday, January 1, 2012

entri tahun baru ikhlas dari hati yang inesen ^__^

Pukul 4 pagi. 1 januari 2011 2012 maaf.belum terbiasa.

menunggu running man loading memakan masa lebih lama dari sepatutnya jadi untuk mengisi masa yang banyak nauuu terluang ni ayuh lah membahankan seketul dua entri kat blog lapok ni.malu betul asyik post karya2 tak berkualiti ni. malu nak bagi orang baca..hahaha *muka malu*

okeh. new year sambut kat dataran putrajaya ada konsert anjuran kl fm tapi guess what??? TAKDE BUNGA API! omggggg omgggg omggggg *pengsan*

tapi takpe..bunga api bukan lah satu kemestian. kalau sambut new year bunga api takde pun januari masuk jugak..ape ade hal :) and yes, new beginning. new life.

semoga tahun yang baru ni membawa perkara2 yang baru. membasuh balik duka2 lama. mengerat yang terlerai. mengukuh yang sedia ada. semoga ada yang sudi rindu saya. amin. semoga dalam hidup seseorang saya punya tempat yang istemewa. amin. semoga ada yang sudi mendoakan saya. aminn. budak jahat pun dalam hati ada taman wohh~ inikan budak inesen macam saya :) :)

kadang2 hidup ini sunyi. kadang gembira. kita takkan pernah merasa cukup dengan apa yang kita punya. lucu bila sesetengah nya terlalu mencuba. terlalu selesa. lucu kerana kita semua sebenarnya sama.

aneh benar dunia seakan berputar perlahan. satu hari menginjak ke satu hari sepertinya lambat dan kadang2 aku hilang sabar. bikin aku bosan membilang hari. bikin aku jemu mengatur hidup.aneh bila aku lihat, betapa hidup ini berubah. kau berubah. aku berubah. kita berubah. aku benci bila aku tak mampu menyara seperti mana mereka dulu menyara. ahhh..aku juga sama. tiada bakti pada orang tua. benci.

Tuhan, permudah kan urusan saya berbakti kepada keluarga. aminn.


Aisyah

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails