Thursday, June 10, 2010

hati kayu edisi piala dunia


sekelumit tapi sedikit

kamu pernah dahulu mencipta bahagia
pernah dahulu bersusah bersama
pernah dahulu menyapa si hati
kamu sangat menyenangkan saya.

aturan Tuhan untuk saya kompleks
menyintai tapi tak memiliki
dicintai juga tidak dimiliki..
saya tak mahu merungut.

tak perlu kecewa rasanya
aturan si Dia cukup sempurna
terima kasih untuk kasih itu
memori itu..

izinkan saya mengenang kamu......
cara saya :)

hahahaha..maaf wa sudah menjiwang..hahahahaha..percaya lah..tak semua benda wa rasa nak crita ngan lu orang semua..ada jugak wa simpan sendiri..kalau tak..tade la wa psiko sorang2 kan..hahahaha..ni semua ekoran tertempias mood berjiwang dari akal tunjang..hahahaha..ape ni bro..gangster hati kayu tak main la jiwang2..hakhakhakhak...

p/s::bab hati kayu memang wa kalah awal2..hahaha..hati wa ade taman..jangan main2..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails