Friday, September 3, 2010

saya tetap nak mintak maaf zahir dan batin..sebab banyak batin terseksa sebab saya :)

budak2 ni semua da berebut2 nak balik umah...uwaaaaa....menyampah betul..muka2 yang tak balik semua sedih..contoh paling dekat mak guard blok tercinta..cik lala....hahahahahahahahahaha..kesian cik lala...ahad baru balik yeee....isyk2...hahahaha(saja nak eksyen)

kenapa lah dr.mansor ngan dr.rezal tanak cancel kelas...kenapa??kenapa???uwaaaa..merosakkan mood..

ahad ini akan pulang ke tanah air..oyehhhh..sudah tak sabar sebenarnya...ahad tu berapa hari bulan???hahahahahahahaha..tett..ayat nak makan dalam aje. -_-"

saya kan nak mintak maaf kepada kawan2 saya terutamanya cik lala yang emosi sebab entri sebelum ni..haaaaaa..macam tu lah perasaan saya masa baca entri pasal kaki awak taw..menangis segala bagai..hahahahaha..sekarang awak rasakan pulak..hahahahahaha..kita kan bestfren.. =)

saya bukan insan sempurna..kepada sapa2 yang saya salu buat salah...adek2 junior..adek2 2nd year..akak2 senior saya dulu..kawan2...aam..hahahahaha..nak jugak tu..mengada betul.hahaha..saya mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki..maafkan saya zahir dan batin ye...kepada sapa2 yang tak tersenarai tapi sebenarnya sangatlah sakit hati dengan saya pun saya minta maaf ye..haha

kepada adek2 junior dan 2nd year:
akak marah2 korang sebab akak sayang taw..bila akak tengok korang buli cik lala memang lah akak marah..kalau masa akak marah2 tu macam berkasar ngan korang..macam tak hormat korang..macam tak jaga hati korang..akak minta maaf ye...niat akak cuma nak korang sedar..kita kan ibarat adek beradik...kalau korang culture shock jangan benci2 akak taw... :)

kepada akak2 senior:
kalau saya buat salah..saya minta maaf..terima kasih sebab akak2 masih sudi tolong saya sampai hari ni..:) saya budak sedang belaja...kalau salah tolong tegurkan..

kepada kawan2:
kalian lah orang yang paling tabah bertahan dengan kerenah saya yang on off ni..murni, ampun kalau waktu kita marah2 buat awak takut..kita tade niat pun taw..cik lala, kerana tenaga saya tak sebanyak awak maka sokongan saya terhad..kalau kadang2 respon saya mengecewakan saya minta maaf..saya sedang cuba menjadi sahabat yang baek..maksu,kalau saya kurang ada masa untuk awak, maaf...nanti ada masa kita cerita2 ye...tapi awak kan da ade ehem2..hahaha..semoga berbahagia taw..jangan kenang kesah yang lama =) juga kepada teman2 rapat yang laen(tanak sebut nama,nanti tertinggal mesti kecik hati) maaf kan kekhilafan seorang aisyah :)

kepada aam::
ampunkan saya dari hujung rambut sampai hujung kaki..zahir dan batin..kenang saya dalam doa mu..hahahahaha.. :)

p/s::ucapan untuk keluarga edisi laen..hehehehehehehe..balik umah baru bole cerita :)

p/s::kalau korang perasaan apsal part ucapan untuk aam noktah bertindih ade dua..hahahahahahaha,,gila-pilih-kasih kan??hahahahaahha

2 comments:

beloglala~ said...

adekadek..jangan benci akak ecah taw,beliau ni sahabat baek akak:))

.::cik kutip::. said...

hahahahahahaha..kalau betul kita sahabat baek..bak sini semua duet raya awak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails