Wednesday, September 1, 2010

surat untuk bimo~

kehadapan bimo-sensei yang disayangi;

warkah ini akak utus kan kat awak sebagai tanda minta maaf secara besar besaran kerana telah membuat anda tercedera tadi siang..ampun kan akak bimo-sensei.....bukan akak tak sayang awak taw..

akak tak pernah bawak awak pusing2 kl bukan sebab akak tak sayang taw..sebab akak ni messy sket kalau bawak keta pastu jem pastu ade bukit2..mesti akak neves..akak risau akak rosakkan awak..calarkan awak...hukhukhuk..sebab akak sayang awak taw..

rasanya akak tak pernah biarkan awak kekeringan..akak menatang awak ibarat minyak yang penuh..rasa serabut sket akak pegi basuh..bosan2 akak tukar perfume awak..macam2 akak buat..semua tu sebab akak sayang awak taw...

bila orang cakap akak tak pandai jaga awak..akak sedih sangat2..seriusly akak tak paham..macam mana pulak tiba2 kunci tak bole masuk soket...arial patah..uwaaaaaaa...kenapa bimo??kenapa??besar sangat ke salah akak kat awak..kenapa awak suka boikot akak??bila awak boikot akak..nanti orang kata akak tak pandai jaga awak..

memang akak tataw apa2 pasal keta..akak cuma taw..start enjin..tunggu panas..pastu jalan...ade bonggol pun akak tak pernah laju taw..akak taknak awak calar..ape lagi awak nak akak buktikan?uwaaaaaaaaaa....

sejak insiden pegi test nyaris nak kena langgar, akak tak pernah lagi lupa nak baca doa kenderaan..akak taknak benda buruk jadi pada kita berdua..nanti mesti mammi sedih...tadi pun akak baca taw..tapi tu la...nak buat macam mana..da si viva tu reverse dia tak nampak awak..agaknya akak kena cat kaler laen..kasi menyerlah sket kan...da die tak nampak tu yang terlanggar tu..sebab akak sayang awak lah akak sedih gila tengok awak rosak..

buat lah macam mana sekali pun awak tetap da rosak..akak nak marah2 pun tak guna..sebab tu akak diam..kesian sahabat2 baek akak..mesti dorang rasa tak selesa..tapi akak tak pandai nak sembunyi2..memang akak sedih..memang akak marah..memang akak kecewa..

kalau akak bukak mulut mesti ade yang kena marah..kemungkinan sangat besar puasa boleh terbatal..akak taknak marah2..cik lala..cik murni..saya minta maaf ye..ayie..saya pun tataw kenapa orang tu tak nampak bimo-sensei...saya da cuba jaga bimo-sensei sebaik mungkin..maaf kan saya..uwaaaaa..disebabkan bimo-sensei..saya da banyak susah kan awak..maaf kan saya..

mungkin jugak emosi akak tengah bergolak.sebab tu akak sedih lebih..akak taknak pikir lagi da..kira halal lah ye..kawan2,saya minta maaf kalau bila saya berbuka sorang2,saya agak emosi..agak rasa sendiri..saya taw bukan salah sape2..dulu waktu saya ade buah hati pun saya tinggal2 kan korang...sekarang adil lah..itu khilaf saya.. :)

p/s::bila orang tu taw saya berbuka sorang tapi tade keinginan pun nak ajak buke sama..sape tak terasa kan??ini ke kawan?

2 comments:

beloglala~ said...

uwaaaaaaa
nape cakap macam tu
uwaaaaa
dulu dan sekarang pon saya penah rasa buka sorangsorang cah
janganlah awak sedih sorangsorang
bila kite buke ngan awe kite ajak awak, awak tamau
uwaaaaaaaaaaaa

meh jom buke sama

saya pasti balek ahad
uwaaaa
dan pastinyelah saya buka sahur sorangsorang
uwaaaa
saiko nye rasa

hahahaha
caca,masa awk buke ngan buah hati masa duludulu zaman kite kena tinggal,saya xpernah terasa langsung..saya sgt faham zaman bahagia..
awk jgnla rasa semua tu khilaf awk tawtaw:)
uwaaaa

kite kan kwn baek
uwaaaa
kan awak pelukpeluk nanges sambil cakap awak sayang kita

HAHAHAHAHAHHAHAA

caca,kite penah ke x ajak awk mkn sama?
penah ke ca??
uwaaaaaaaaaaa
ampunnnnnnnnn

kali ni saya baca entry awak tatahu la nape saya rasa sedih..
uwaaa
mngkin sebab kite kawan baek jadinya saya pon tamahu awak sedihh
uwaaa
ampunnnnnnnnnnnn
sbb kite ajak beli barang iftar blok keta awak kena langgar
sumpah rasa besalah
uwaaaaaaaaa
uwaaaaaaa

saya bole ganti ca saya boleh..


cuma paling penting ampun dan maaf ye cah
ampunnn

.::cik kutip::. said...

:)
macam tu la saya rasa bila baca entri pasal kaki awak..saya pun sedih sangat....
pasal keta nanti lah ye..saya pun tak pandai nak setel macam mana..
janganlah rasa bersalah..da benda nak jadi kan..hadapi dengan senyuman..
awak pun jangan lah tensen2...awak sedih nanti jangkit ngan saya sedih..taw..taw...
saya pun tanak sedih2 da..nanti awak pun jadi sedih..kita kan ade banyak lagi keja nak kena buat..jom bekerja bsama2 ye...1 cheers 4 kosass heeee..heeeeeeeee..hahahaha

p/s::saya pun salu pujuk diri saya, tak salah dorang nak gembira..sebab tu saya minta maaf..waktu awak buka ngan awe saya tanak kacau daun sebab dulu waktu saya buka ngan aam awak tak kacau daun pun..hahaahaha..adil la kan?jangan rasa bersalah ye..jangan gado2 ngan awe salu..kalo awe buli awak,awk bagitaw saya..bia saya belasah die..hahaha :D
yang tak ajak buka tu bukan awak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails