Thursday, September 23, 2010

tak..mana ade saya marah2.

ade orang kata selama dia kawan ngan saya mana pernah saya marah2..hahaha..see..see..sape kata saya garang?helo.saya tak garang oke.kalau nampak macam saya marah2 tu bukan saya sebenarnya.ade orang laen menyamar jadi saya.kalau nak tahu, saya ni orang pijak kepala pun saya diam lagi :)

da lama saya tak hupdate bukan sebab saya malas, hari tu masa raya tak sempat update status fb pun apatah lagi nak buat entri segala.almaklum la, kat umah ramai teruna berlatih main bola pakai laptop.lagisatu, kalau call saya semata mata nak bagitaw liverpool kalah ngan mu adalah sangat tidak prihatin.hahahaha..ingat main kotor macam tu saya nak convert pegi arsenal ke??nehi.nehi karunggi..

laporan kaji cuaca cik kutip:

hari ni hujan lebat dalam hati.penat kelas pack sampai nak tido kejap pun tak jadi sebab pikir kalau tak potong kuku time ni alamatnya lambat lagi lah potong. nak cakap gila takde masa nak buat benda laen tu.kerja je manjang.nak bersosial lagi lah tade.begini agaknya perasaan seorang iron lady.barangkali..

naseb baek ade jugak kuntum bunga mekar sket2.ade harapan.ade harapan.biarlah dorang nak bagi saya harapan palsu lagi sekali pun.saya tetap nak berharap.biarlah saya rasa macam sadis nya hidup mengharap gila ihsan orang ramai.asal kan kerja saya jalan.yang tak nak tolong tu takpe lah dek, teruskan lah macam tu. tapi ingat, what u give u get back dek.bukan sekarang pun.bukan esok pun.bukan lusa pun.banyak lagi yang korang kena hadapi.kalau lahir2 terus nak jadi ketua jadilah.ye. :) akak tade masalah langsung ngan korang.akak tak pernah rasa bangga sebangga ni ngan korang.

p/s:tak banyak yang betul lam entri ni.semua tipu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails