Tuesday, March 8, 2011

segmen jiwang makan hati bila bff taknak share limau sama2. T_T

tadi saya dengar lagu ini di radio..saya tacing sorang2. kehkehkehkeh.dalam hati saya ada taman so jangan maen2 dengan taman saya sebab ada sarang tebuan. kehkehkehkeh.

kopratasa - permata untuk isteri

telah ku siapkan satu daerah paling sunyi,
dalam hati ini untuk kau isi sebagai isteri.

untuk kau penuhi dengan kemuliaan seorang wanita,
untuk kau beri erti dengan kelembutan,
untuk kau hargai dengan kasih sayang.

ku ingin kau jadi wanita mulia,
yang tahu harga budi dan hati,
seorang lelaki bernama suami.

kerana engkau isteri,
ku ingin kau mengerti bahawa hidup ini,
tak semudah yang kita janjikan,
yang kita janjikan.
kerana kau isteriku.

nak tahu lagu mana? sila youtube sendiri.haishh..takkan semua nya nak tunggu orang suapkan..awak2 ni...rajin sikit boleh tak? ok, segmen jiwang makan hati sorang2 bila bff taknak share limau sama2 berakhir di sini..semoga kita berjumpa lagi di laen hari..hahahahahahaha. kalau rindu doa2 lah bff saya makan limau tak share then boleh lah kita buat segmen ni lagi ye. :)

kepada bff saya :: ape ni my fren....nak jugak limau........uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... T_T


2 comments:

Naozu said...

elo ecah.. whats up?? hehe

none said...

nothing much. just a bunch of assignment-tapi-tak-mampu-tanggung is taking my life slowly. hahaha hows urs?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails