Saturday, March 5, 2011

status fesbuk pending..tak bole post kat fesbuk maka tuka plan post kat blog.

walaupun sekadar berfesbuk depan tv gelap gelita.masih rasa nikmatnya 'rumah' :) tiada tandingan.


saya cuba sembunyikan tapi saya tak rasa saya berjaya.


awak patut rasa bertuah dalam ramai2 manusia awak je yang boleh control saya.well..sekurang2 nya pernah :)


saya ada rasa sesuatu. :)



saya tak suka bila saya rasa special.saya lagi tak suka bila saya rasa dia special :)


nurazila mhd wahi..jangan komen apa2. :) saya mesti tak tahu nak bereaksi macam mana.

4 comments:

blogmumu said...

ecah, sy nk komen..hahahaha~~
ngape x bg akak ala komen pape???
sy mcm tau je..hahahaha..
kat kenny rogers hrtu ke?:D

none said...

hahahahahahahahaha..sebab selalu nya reaksi akak ala lebih pedas dari awak mu.hahahahahahahahahahhahha :D

belog said...

ok taknak cakap ape ape :) hahahaha!

none said...

hahahahahaha..alaaaa akak ala..nanak lah majok2..ala kuci kuci kuci~~~~~~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails