Sunday, June 26, 2011

ayuh hari ini kita perasan k-pop fans. :) ahakssss. ;p hahaha..ok2. geli. sebenarnya aku sedang menaip di tempat aku praktikal. belakang aku ada cctv tapi aku tak taw spot belah mana. jadinya aku mampir rapat ngan monitor dengan harapan tak kantoi tulis entry -_-"

owh ya lupa, dan sekarang aku juga sebenarnya ngah dengar lagu korea ikut earphone. wat? lagu korea??? lagu cnblue?? sape lahabau cnblue tu?? haaaaaaa...jangan maen2. aku k-pop fans dah sekarang. hahahahaha..geli! eh2, bukan maksud aku k-pop fans geli..bukan2. arghhhh..susahnya nak taip...biasa lah. aku tak biasa lagi ngan k-pop ni.. :)

 aku selalu tak paham kenapa ada orang yang fanatik gila ngan grup2 korea yang rambut fringe kalah pompuan. kurus2. takde bulu kaki. nampak nauuu tak jantan. -__-" tapi ada je yang smart.hihihihi.. contoh jong yonghwa cnblue :)

maaf, entri takde info dan takde tajuk. aku sekadar nak menulis. ku nak tulis laen tapi aku tulis laen. pathetic kan. aku rasa aku loser gila sekarang. serius loser gile. T__T

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails