Wednesday, June 29, 2011

macho macha di terfaktab. sape macho macha?

hari ini aku blogwalking aku singgah terfaktab. aku dah lama dah tak singgah terfaktab sebenarnya. banyak sangat keje aku nak kena buat (ok. tipu) tak sempat dowh!

berbalik pada terfaktab, aku singgah aku nampak lah satu entri ni..jap ye aku paste. aku taw hangpa malas nak klik link kan. aku pun malas :) alaaaahhh..tak boleh paste pulak. terpaksa lah hangpa klik SINI.

entri ni pasal sorang pembaca terfaktab ni die email entri die then aqram kasi publish kan. well, she sound so islamic. :) yes she is. nama pena dia macho macha. :) sebenarnya aku ngah bagi hint ni. kalau korang tak paham diam2 sudah. sape paham sila gi baca :) support membe oii!


aku senang bila macho macha kembali menulis. she knows how to write well. aku akan tunggu next entri.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails