Monday, February 21, 2011

rahsia tarikh lahir saya n_n

ini saya cilok rahsia tarikh lahir by dato' fadhila kamsah. :) ok..ada jugak kot yang sama. well. u guys lah decide :) ini saya tulis balik ye..cara saya :)

rahsia kelahiran : disember

** sangat setia dan pemurah :) : hahahahahaha. sekarang tak setia lah sebab buah hati pun takde.hahaha
** bersifat patriotik : ini sedikit kelentong. :) takdelah patriotik sangat. -_-"
** sangat aktif dalam permainan dan pergaulan : saya main ragbi sentuh :) hahaha. jangan main2!
** sikap kurang bersabar dan tergesa-gesa : saya tak boleh tak setuju :)
** bercita-cita tinggi : berangan tinggi2 mungkin :)
** suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi : hahahahahahahahaha. ini boleh jadi bahan gelak ketawa ni..
** seronok bila didampingi : tidak juga.. -_-"
** suka bercampur dengan orang : sombong -_-"
** suka dipuji, diberi perhatian dan dibelai : hahahahahaha.geli mak nokssss.
** sangat jujur, amanah dan bertolak ansur : well..sekadar cuba menjadi yang terbaek tak salahkan :)
** tidak pandai berpura-pura : kadang2 pandai je. hahahaha
** cepat marah  : speechless.
** perangai yang mudah berubah-ubah : ada sedikit persamaan. :)
** tidak ego walau harga dirinya sangat tinggi : i HATE begging people :(
** benci pada kongkongan : sape yang suka?
** suka berlawak : hahahahahahaha. tidak juga n_n.
** pandai buat lawak dan berfikiran logik. : logic is a compulsory.

saya pernah terbaca somewhere..disemberian ni ada satu sikap kedekut :) ok fine..thats truly me!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails