Thursday, February 17, 2011

takde orang suka saya??gasak~~~~

sekarang saya sebok..sebok gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...pastu mereng sket2. panas baran menjadi jadi -_-" adek2, saya boleh bertenang, boleh relax... tapi untuk menahan kemarahan....saya tak mampu -_-" maaf kan saya ye.

owh maaf saya lupa bagi salam :) assalamualaikum... :) *tersenyum manja*

sekarang saya ada projek besar.. :) *semakin manja*

alaaaaaaaaa...nantilah saya upload image. ngada2 pulak malam ni tak boleh upload. maaf kan saya penunggu gua :) projek ini baek punya buat saya tak tido malam dan semakin takde life :) dan semakin menempah maut bak kata sahabat2 saya kerana tidak mengontrol kemarahan lalu saham makin jatuh -_-" hahahahahahahaha.

apa boleh buat.... :)

takpe..takpe..jangan risau kan saya yang tidak berpasangan ini :) jangan susah2 cari kan saya calon. saya masih boleh deal berstatus bujang. well..setakat ini masih mampu. :) remove dari friend list? small matter. saya tak berharap orang akan suka saya selamanya. :)

ada banyak benda saya nak tulis tapi kematangan memang menghadkan perbuatan saya. kematangan buat saya pikir banyak kali sebelum tulis apa. ahhhh..lagi susah deal dengan kematangan berbanding deal dengan manusia. :)

saya nak take five. hirup udara segar..keluar dari lumpur 'menembak' seketika. budak2 ni pun mesti dah bosan dengar saya bebel :) saya je tak bosan2 membebel. :)

p/s : tipu kalau saya kata saya tak kesah hidup takde life. tapi saya pasrah. hidup tak boleh demand :) sekarang sedang stay up konon2 nak study teori nombor :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails