Sunday, February 27, 2011

bila si cantek kebosanan takde keje nak buat ^_^....

ini projek yang saya bagitahu tempoh hari :)



producer : jannah
pengarah : daus
pengarah kreatif : :) si cantek manis..
pengurus pentas : fatin
penolong pengurus pentas : zati
teknikal : louie
crew2 props, publisiti, busana dan tatarias :)

dan crew2 yang terlibat..maaf lah, saya bukan tak nak tulis nama sorang2 tapi saya risau kang ngada tulis alih2 tertinggal sorang dua..kan carik pasal tu..


ada orang tanya saya, kenapa tak jadi pengarah :) alah..mulut orang mana boleh control kan :) biar lah nak kata apa pun. saya yang pilih pengarah tu..so biar saya je tahu kenapa. tak puas hati tak pe..bukan saya kesah pun :)

ada yang puji, ada yang purak2 puji..saya tahu sangat..tak perlu belajar sampai u nak paham ragam manusia ni kan :) tapi takpelah..yang purak2 tu bukannya paham penat lelah nak keluarkan sebaik tu :) tak cukup baek kata awak2 pun takpelah.. :) sekurangnya saya dah cuba.

serius, saya shaking sebelum tirai bukak -_-"

esok malam anugerah festival teater..doakan yang terbaek untuk kami kawan2. :) terima kasih kepada yang sudi berdoa. dan kepada yang sudi mengkritik saya kerana pemilihan yang 'berat sebelah' :) juga terima kasih kerana tidak menyumbang kan apa2. :) terima kasih kerana tidak membantu apa2. :)

saya sayang adek2 produksi saya...agak2 depa sayang saya tak? :) *blushing*

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails