Monday, July 11, 2011

kesebelasan utama korean star yang buat pompuan macam aku ni pengsan -_-"

amaran : entri banyak gila gambar then kalau rasa berat lambat loading aku nasihatkan bukak laen kali jelah ye.

enough dengan entri2 politik already.ok.bertuah betul ada anak siti tanggang macam aku kan. berzaman baru reti nak balik umah. naseb baek tak kena sumpah jadi batu. hukhukhukhuk. T__T

dan bila dok umah keje takde laen mesti blogwalking dan layan variety show korea. hek hek hek. hidup korea! aku ingat kalau bersih merusuh tempoh hari aku nak pindah pegi korea je. hak hak hak :D dan hari ni aku terlebih rajin nak update pasal laki2 korea sebab shahir dah dapat kat rozita. bob kesayangan dah nyaris jadi milik sheera. uwaaaa...aku dah give up ngan laki malaysia (desperate) hahahaha. n_n

aku tak masuk sangat ngan korean2 show ni sebenarnya. tapi masa aku praktikal tempoh hari membe aku ni memang addicted gila ngan cerita korea then aku pun terjangkit lah sama. haha. jadi nye aku pun suka lah usha2 abang (baca : oppa) korea yang gagah perkasa (comel jambu stok macam pompuan aku rejek awal2) dan perasan kalau lah dapat buah hati macam depa. haha. meh sini aku list down kan idol korea yang aku rasa hensem gila mengancam buat aku tertarik dan lupakan shahir dengan bob seketika. :)

start ngan yang kurang hensem sikit naaa :)

11) Lee Dong Wook (My Girl)
my girl drama korea pertama aku tengok dan aku terus jatuh cinta ngan laki ni.. haha. kira first love lah ni.haha. :)


10) Lee Philip (Secret Garden)
i didn't know much about this guy but then recently i watch him in secret garden then i talk to myself..he looks sooo mysterious right? and he is amazingly sexy being that way. <3 hahaha. lucu pulak cakap macam k-pop fans sejati rasanya. hahaha (blushing)




9) Lee Seon Kyoon (Coffee Prince)
die ni jadi second hero dalam coffee rince. sejujurnya aku rasa aku terengaruh dengan character die dalam coffee prince sebenarnya. romantik gileeee wokk. serius. kalau die tak romantik dalam cite tu mungkin aku pandang biasa2 je. mungkin tak dok dalam list jugak. hahaha. tapi muka die boleh tahan. tambah romantik lagi. jantan gileee lah! :)



tapi die dah kawen nyahh.. hahaha..tu yang macam malas nak letak dalam list tu. hahaha. :D

8) Gong Yoo (Coffee Prince)
coffee prince memang mantap dowh. dalam banyak2 cerita korea. ini cerita aku paling recommend. bukan sebab jalan cerita die je best, heroin die sexy gileeeee....hero die super hensem gileeee gileeeee gileeee. :)




7)  Lee Seung Gi (Shining Inheritance/Singer/MC : 2D1N & Strong Heart)
Seung Gi walaupun nampak comel tapi kalau die berlakon arrogant sumpah hensem! (melompat lompat)




6) Bi Rain (Full House/ Singer)
malas aku nak tulis panjang2. sape tak kenal Rain memang nak kena pulau. :)





5) Top (Big Bang)
Top is just TOP :) the only macho man all centuries. 




4) Gary (Running Man)
aku tahu Gary ni rapper tapi aku tak pernah tengok live performance die. tiap kali aku layan running man mesti aku sokong team gary. hahaha. pilih kasih gila :) 




3) Kim Hyun-Joong (SS501/ Boys Over Flowers)
dulu aku tak minat sangat ngan Hyun Joong ni. maybe sebab rambut die macam pompuan dan die suka berlakon watak2 tak banyak cakap (konon2 misteri). maka aku rasa die tak macho lah. but then bile die potong rambut terusssssssss........ (pengsan)





banyak lah pulak upload gambarnya. nampak nauu pilih kasih. hahaha.. (pengsan balik)

2) Hyun Bin (Secret Garden)
aku memang crazy over Hyun Bin. (tak malu mengaku) serius hensem gila mamat ni. muke innocent tu tak boleh blah tu. rasa macam nak masuk meminang terus kawen tak nak tunang lama2! n_n





1) Jung Yong Hwa (CN Blue)
ini membe aku punya pasal lah suh aku tengok we got married yongseo couple (also known as goguma couple) tak pasal2 hyun bin jatuh nombor dua. n_n hahahaha. yong hwa serius hensem plus perangai macam budak2 sikit plus romantik sikit plus boleh buat teman gado sikit plus manja sikit. jem. mana aku nak carik sebijik macam ni kat malaysia? hahaha. :p





**pengsan**

tapi..dalam pada ramai gila korean idol yang boleh buat pompuan pengsan (termasuk aku) ada sorang ni memang tak boleh kalah. die jepun punya star. memang gila kentang! tadaaaaa...present to you. kimura takuya!


kimura ini ada iras2 yonghwa kan.kan. (eksited sorang2) paling penting kimura ni dah tua. almost early 40's kauuu..anak dah dua. :) haishhh..kenapa lah tak tunggu aku?!

well guys. feel free to tell me ur opinion. ada sape2 tak korang rasa patut layak masuk carta ni? well, ai tak biasa sangat ngan k-pop ni. feel free to tell me ok.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails