Sunday, April 18, 2010

ciri2 suami khayalan..hahahahahahaha..owhh..saya sungguh angau!


hari ini mengada tiba2 bukak gambar2 orang kawin..hahahaha..sungguh seronok..hahahaha..maka nya sy decide nak buat entry ni...hahahaha..yela..usia meningkat tua ni, ape barang letak ciri kekasih idaman...hahahaha..sekarang fasa kawin lak..hahahaha..so sy modify sket..ini adalah ciri2 suami khayalan sy..tapi sy warning awal2..ni bukan ciri2 aam yang membuat kan sy terdesak nak kawin ngan die..hahahahaha...nehi..nehi..ini cuma khayalan sy je..oke..



1)situasi:berjalan bersama~~die yang akan mencapai tangan sy..bukan sy..ngehngeh..nampak la laki kita ni protect kte kn..kn..hahaha

2)situasi:masih berjalan~~si dia yang menunggu sy sebab sy ni jalan slow..sambil berkata "sian nye dia..jalan slow2..baby berat sgt eh??"hahahahaha..baby???hahaha..oke..sy da menyimpang jauh..hahaha..dan bukan nye sy yang terkejar2 dia sambil berkata.."abg,wait la...awat jalan laju noooooo"


3)situasi:hujan~~si dia akan berlari ke kereta untuk amikkan payung sebab dia tanak saya basah...auwwwwwwww...sungguh sweet..hahahaha..sy akan sayang suami saya..HAHAHAHAHAHAHA..

4)situasi:bila2 masa~~si dia mesti la seorang yang supportive..dia akan biar saya cuba dulu...walaupun dia taw susa bagi sy untuk bertahan..tapi kalau sy da tak larat,dia pasti ada untuk sambung keje sy..hehehehe.(^_^)

sy tamau demand2 sangat sebab sy malu nak demand tinggi..hahahahahaha...sy kan ade jerawat..HAHAHAHAHAHAHAHAHA...haaaa...kan da tak manis da tu..oke la..sy da mls nak menaip..sy undur diri dulu ye..tata semua..
p/s::hari ni ngada nak ckap sy la pulak kn........................................hahaha..

1 comment:

Lt. fDanialz said...

wow.. walaupun entry ni merepek dan hanye angan2 semate2, tapi aku ske entri ni...

good entry ~


* komen aku sebelum ni tersilap tempat daa, ia sepatutnya untuk entri sebelum yang ini... sori2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails