Wednesday, April 28, 2010

tamau semak pale pikir benda remeh tp.........

wa semenjak dua menjak ni agak memendam rasa..merajuk??tade la kot..mula2 wa rasa tade hal la..dingin sikit2..tapi lama2 wa jadi rasa lain..awat sampai macam ni...salah wa jugak ke ni?ego melampau??agak la..wa malas nak feeling2..tapi kalo nak ikut hati kayu..wa rasa die lagi hati kayu..so bab feeling wa da kalah awal2..hahahaha..nak buat macam mana..lam hati wa ni ade taman bro..wa malas cakap pasal menghargai..memahami sebab tade mende da sume 2..da basi..malas pikir...malas pikir...malas pikir..tapi end up wa kalah jugak..haish!!!!arghhh..malas sungguh nak pikir..bawak hati balik kampung yang tu tak tahan tu..hahahahahahaha...nampak sangat lam hati wa ade taman..hahaha..wa tataw nak cakap kat sape..melalui medium mana..wa da cuba berkomunikasi tapi sekali je respon pastu ilang..arghh..wa baru je nak bagitaw..fon kne block tapi da tak respon wa malas la nak lebih2..macam sebok..arghhhhhh!!lagi2 sebok..hahahahaha..(sje gelak..tak nampak sangat tension kan) end up tak jadi pape jugak..haih..sabar jela hati..

p/s::wa tak senang hati pegang barang orang lama2..sebab barang orang..kalo barang wa tak kesah sangat..camne la wa nak bagitaw ni........................................

p/s::wa da bosan asyik jadi pesalah..wa rasa dibuli..

5 comments:

jane said...

hhahahhahhaha
ko letak je balik dpn umah dia senyap2
nnt dia amik ar

hahahahha

hiro said...

baik pikir nak letak bpe nk hantaran kawen..keh3..
dh follow dh..cik.

.::cik kutip::. said...

jane::hahahaha..jenuh pulak ak nk merangkak pegi umah die buat misi delivery..hahaha..tape2..ak da berkira nk post umah membe die..at least tak yah merangkak2 isau kantoi kan:)nway..nice idea..:)

hiro::hahahahahahahahaha..lau letak mahal2 agak2 laku x??risau tak je.....haha

hiro said...

hee..gua bg hint. hint nye gua laki..wakakaa.

.::cik kutip::. said...

hahahahaha...dush..dush..belasah jugak kang..hahaha..lagi..lagi..xcukup kukuh.:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails