Tuesday, October 19, 2010

i wanna be at home.reset.

satu hari saya cuba tipu diri saya.tengok tv ingat mami.mandi ingat mami.makan ingat mami.tak makan pun ingat mami.uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..saya tak nak tipu diri saya asendiri lagi.saya homesick.paham tak?homesick.saya nak balik umah sekarang jugak.saya bukan taknak dok sini da.saya cuma nak balik.bangun tido saya ingat mami.siap2 nak jaga koop saya ingat mami.saya taw saya macam budak kecik yang manja ngada2 sebab benda kecik macam ni pun tak boleh handle sendirik.yeah.saya memang budak kecik yang ngada dan manja.

saya nak balik umah.saya rasa psiko. (T_T)

p/s:saya da janji nak buat entri khas untuk si najat yang out of sudden menjadi seorang yang prihatin.apakah maksud tersirat beliau?saya tak tahu.apakah dia dah terjatuh hati kepada saya?HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA..betul ke ni jat?hahahahahaha.blushing saya secara tiba2(ayat keling)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails