Saturday, October 23, 2010

kenapa tiba-tiba je?

orang nampak saya tersenyum senyum tergelak gelak tapi orang tak taw ape dalam hati saya. :)
tak..tak..kali ni saya tak marah.saya tak marah kalau orang tak perasan pasal saya.saya pun tak tahu macam mana nak kasi orang perasan.saya bukan nya nak sangat orang amik berat pasal saya.cuma bila semua orang sebok saya takde teman bicara.sementelah saya sendiri sebok.tapi dalam sebok sebok saya masih sempat melayan perasaan.salah saya,abaikan.

saya rindu perasaan nya bila ade orang jaga saya.ada orang tanya saya da makan belum.ada orang tanya saya tengah buat ape.ade orang tanya saya sebok lagi ke.pendek kata saya rindu zaman zaman ade seseorang di sana yang saya tahu selalu ingat saya.saya tak desperate nak berpengganti sekarang.saya masih boleh bertahan menjadi seorang ibu tunggal beranak satu(hahahaha).

tak..tak..saya belum desperate.saya cuma rindu dengan saat2 tu.tak.saya tak salahkan sape2.jangan ingat saya nak menunding jari.bukan.bukan.saya cuma rasa saya dulu dengan saya sekarang da lain.bukan saya yang lama.saya sekarang semakin pemarah.saya sekarang semakin melayan perasaan.saya bukan tak suka jadi matang.saya cuma belum boleh adapt lagi.

saya tak marah taw.betul tak tipu.saya tak pandai nak tulis macam mana lagi untuk mengambarkan saya sebenarnya tak marah dan bukan merajuk bukan makan hati bukan terasa bukan menyampah atau segala. saya cuma rasa sunyi dan bukan salah sape2 pun.paham tak?paham tak?tolonglah paham.penat saya explain. -_-"

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails