Saturday, October 16, 2010

my friend, awak wajib baca tw.

saya taknak cakap direct sebab saya tahu orang tu pun tak nak saya cakap direct.saya taknak api2 kan lagi keadaan tapi saya cuma nak awak tahu my friend.saya tahu ape terjadi.jangan salah kan budak kecik petah bercerita kerana saya yang paksa.saya dengar raungan,saya jadi gelisah.saya jadi tak keruan.saya takut awak tak tertanggung.saya taw awak penat.saya taw awak kecewa.tapi jangan risau, saya tak tahu siapa empunya diri yang berkata kata kerana kalau saya tahu memang dia da kena penyepak terajang free.bagi saya itu biadap namanya.

saya tahu jugak sampai bila2 awak tak kan bagitaw saya siapa budak empunya bersuara.takpe.takpe.simpan sikit rahsia untuk awak sendiri k.ini ade pesanan saya untuk awak wahai sahabat:

my friend;

kalau dulu saya mesti kata menangis lah supaya ape yang terbuku boleh terluah tapi kali ini saya nak kata jangan bazirkan airmata awak untuk benda2 remeh macam ni.jangan hukum diri awak semata mata kerana ada orang tak taw bersyukur macam dia tu.bukan salah awak dia cakap macam tu.awak da buat ape yang terbaek untuk semua orang.dia baru kenal awak setahun jagung da nak banyak bunyik, percayalah, dia hanya taw berbunyik.bagi kerja apa2 mesti takkan kemana. so sape lagi penting untuk kami semua?awak ke dia??persetan kan makhluk2 perosak macam dia.kalau ikut hati panas saya mahu sahaja halau yang berkenan keluar jauh2.tapi saya taw itu cara saya,bukan cara awak.maka cadangan saya, kita abaikan dia terus k.anggap je dia tak pernah wujud.tolong lah anggap begitu.sekali sekala tidak boleh terlalu berfikiran optimis.k..taknak bagitaw saya takpe, tapi tolong lah abaikan dia.tolonglah tolak dia jauh2 dari list insan2 kesayangan awak.tolong lah ye..saya merayu sebab raungan itu bukan raungan biasa. jangan bagitaw saya siapa sebab saya yakin saya boleh pergi tampar kemudian belasah sampai tahap tidak boleh di kawal.so jangan bagitaw saya k.

my friend, saranghea yo!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails