Wednesday, October 13, 2010

pukul berapa datuk harimau?

saya sedang menelaah nota2 subjek kaedah matematik sambil kaki bergedik gedik manja di lantai. tingkap saya bukak luas2 biar pun tade angin malam ni.tak sejuk macam semalam, panas semacam je.barangkali esok hujan. selalu nya begitu lah kan. tadikan2..sekejap, frobenius theorem mencelah.sekejap ye...

*************************************************************

ok sambung tulis entri. tadi ade presentation pengucapan awam. saya taknak bercakap sebenarnya sebab saya tak well-prepared pun.nasib baek memang bukan saya present.fuhh.saya rasa lega.tapi kalau saya dapat chance present mesti saya seronok.sebab saya suka bercakap.oke,sebenarnya lagi suka membebel.ade budak junior saya tu, saya taktaw nama betul nya tapi saya panggil leman. si leman ni present best.lawak gila.sambil saya siapkan assignment esok pun saya boleh gelak.hebatkan dia? paling penting dalam slide dorang ade gambar saya.hahahahahahahahahaha.seronok!

leman..leman..


eh2,dah nak pukul satu la.mati saya.esok test pukul 8 pagi.kalau terlajak memang naya.tapi takpelah, saya kan bawak kereta ala2 formula 1.apelah sangat litar kat upm ni.kacang aje.pukul 5 lah tido. :)

sekejap ye.mahu text sahabat satu kuliah.betul ke test esok ni.

























































oke,memang betul.musnah harapan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails