Tuesday, December 28, 2010

asal nya benda ni bukan tag pun, saye saje2 buat tag :)

ini entri saye copy paste akal tunjang punya. ampun bro. saye dah mintak ijin ok :)


Jom kita join KATEGORI SAHABAT BLOGGER MENGIKUT NEGERI.

Klik sini untuk sertai.


NAMA :
nama penuh saye siti nur kutip tersangat lah cantek lagi berseri binti pakcik azmi :) selalu orang panggil si cantek berseri. hahahahahahhahaha
nama tipu nuraisyah hakimah azmi :)

STATUS :
tak laku laku. hahhahahahahahaha. :D dan saye tak layan buah hati orang. sekian :)

CARA HUBUNGI :
yang ini saye tak berminat. tak payah lah susah2 hubungi saye ye :)

DAERAH/JAJAHAN :
tumpat kelantan. :) ni tanya2 ni penah pegi ke??hahaha

TEMPAT TINGGAL :
selalu orang tanya mesti saye cakap kampung laut. senang. orang nanti mesti cakap "owh..yang ade masjid tertua tu ye. masjid kampung laut tu ye." saye :: :) iyo lah tu. boto benor!

APA YANG MENARIK DI TEMPAT SAYA :
ade saye :) hahahahahahaha


Soalan
1. Kenapa yu tak tulis blog dalam kelate? kate bangga?
hahahahahahahahahahahahahaha. saye pun tak taw kenapa. kena jumpe geng dulu baru bules kecek kelate. kalu dop saye jadi gagap. hahahahaha. serius nih!

2. Boleh saya komen dalam bahasa kelantan?
bules sesangat. hape ingat saye tak paham langsung bahasa kelantan ke?pooodah!

3. Kenapa awak buat entri ini? Kering idea ye?
kaw yang buat soalan ni pun mesti kering idea kan :)

4. Kenapa ramai orang tak suka pakwe Kelantan?
hahahahahhahahahhahaha. agak lah! ade jugak orang tanya saye. takpe2, nanti saye tanya adek2 saye ye. nanti kita share2 ye kawan2 :) hahahaha

5. Betul ke kalau lelaki Kelantan bertemu dengan kawan dia yang laki akan tinggal makwe dia?
100% benar :) saye dah banyak kali buat eksperimen.

6. Kenapa kebanyakan orang Kelantan pandai?
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA. mana ade~~~~(buat2 humble)

7. Kenapa awak cantik sangat?
mungkin kena tempias nama :)

2 comments:

hiro said...

haha..ambo doh tinggal gewe..no gewe ngn ambo? ahha

Cik Puan Muda Aisyah said...

hahahaha.abmo tok laye lah mano saing2 lamo!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails