Tuesday, December 7, 2010

terima kasih WQE. :)

tak tahu kenapa mesej ni mencuit hati saye. hahahaha. comel lah pakcik anta mesej segala. haha. boleh tahan suka bergosip ye pakcik. hahahahaha :D cik kutip like this! :)


kawan2, ade tak sape2 taw bengkel yang boleh di percayai? boleh rekemen kan tak? saye nak repair WQE saye. rosak lagi lah.saye syak masalah bateri sebab nak bukak pintu pakai alarm pun tak jadi. bateri lah kan. hari tu saye ade tolak, da idup dah tapi esok nya nak pegi keje mati balik. kalau ade cadangan sudi2 lah berkongsi ye. :)


saye cuti rabu, kalau boleh saye ingat nak pegi repair. saye dah besar. dah sampai masa nya saye jaga barang di bawah jagaan saye sendiri. tak boleh bergantung pada orang sangat. ini sebagai langkah berjaga jaga sahaja. kalau sudi sila lah bantu saye ye. :) bukan saye taknak pegi survey harga taw, bukan saye malas pikir pastu pass kat awak2 pikir. bukan bukan. tiap2 hari saye keje 11 sampai 10. 12 sampai 10. balik keje tido, bangun pegi keje balik. nak tengok wayang hobi saye pun tak terbuat. ini kan pulak nak pegi survey kan. maaf kan saye kalau macam menyusahkan.


sejak WQE rosak ni saye tak tipu saye sensitif sket bila orang cakap saye menyusahkan. saye takde kenderaan nak ke sana ke mari. sebab tu saye mungkin terlebih mintak tolong. maaf kan saye. saye cuba tak susahkan sape2. saye cuba berdiri atas kaki sendiri tapi nampaknya saye tak cukup kuat lagi sebenarnya. saye mintak maaf. tapi hal2 kecik pun memang boleh buat saye terasa hati. maaf kan saye. abaikan saye seketika ye. saye perlu masa untuk recover. saye cuba bertahan. tapi saye tak mampu.

6 comments:

beloglala~ said...

kawankawan kan ade ni ha adek ecah oi,
tunggu saya abis resit exam, kang saya tolong ok:)

Cik Puan Muda Aisyah said...

owh takpe takpe. saye yang tak nyempat nak pikir :) bukan nak salah2 kan kawan2 tw. ampun :)

blogmumu said...

ecah2, moto kte kan ade..knci ade kat k'lala..kalo awk nk gune g keje, bwak jela..
kte xkesah..
kte mngga moto kte tu..
kalo nk gune, buke mngga dulu ye..
:)

FatinCitakky said...

cik kutip...
jum buat tag..
=)

Cik Puan Muda Aisyah said...

muni : saye balik umah ayie amik moto :) hehehehe. takpe2. jangan susah2 oke :)
fatin : okeh2. kang kalau sempat ai singgah ye :)

hiro said...

keh2..nama same.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails