Wednesday, December 1, 2010

sebab saye suka perasan sorang2 ^_^

saye tak suka jatuh cinta sebab saye ni jenis yang susah nak suka lelaki. hell yes! jangan kaw nak ngada2 kata saye gatal lah suka maen mata ngan laki laen. saye lempang laju2 kang! saye tak suka lelaki macam tu... lelaki macam ni... macam tu... macam ni... pendek cerita, selagi tak cukup syarat, jangan ngorat saye sebab saye tak suka layan :) nanti awak2 jugak akan kutuk2 saye. cakap saye sombong segala kan. bosan betul loser macam tu! :)


saye takde lah picky sangat sebenarnya. asal saye dapat rasa lelaki tu betul2 suka saye. mesti ade chance punya lah! HAHAHAHAHAHAHAHA. gila gatal saye rasa. hahahahaha. :D


p/s : sebenarnya saye tak taw nak cakap macam mana. saye rasa saye suka die :) hahahahahahaha. serius ni!

2 comments:

beloglala~ said...

kesian budak selow,lmbat sangat:)

Cik Puan Muda Aisyah said...

sape suh selow kan. hahahahaha :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails