Thursday, December 16, 2010

hahaha. first time orang nyanyi lagu birthday untuk saye n_n


oke. hari ni birthday saye. see. nampak tak atas ade tulis. 16 DISEMBER oke. ingat tu. birthday cik kutip 16 DISEMBER oke. jangan tak ingat pulak. penat kasi capital letter segala. hahahahahaha. for those who sing birthday song for me. thank you :) i appreciate that so much. cuma mungkin sebab saye dah biasa sangat sambut sendiri2, bila kawan2 nyanyi saye tak tahu nak respon macam mana. hahahahahaha :D ampun. ampun. tapi saye terharu taw. seriusly, saye lupa hari ni birthday saye -_-"


iye. iye, saye semakin tua. hamboih, semua kemain nak ingatkan saye ni makin tua ye. takpe. takpe. kasi chance. saye baru dua puluh satu tahun dua jam, lagi lima belas hari dah ade orang dua puluh dua. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA. maka saye masih muda. :) hahahahahahahaha :D


kawan2, saye taknak kek. saye tak nak hadiah. anggap je hari ni biasa2 je ye. :) sape2 yang dah nyanyi tu, terima kasih taw. saye terharu. tapi pada yang belum, tak payah lah buat suprise2 segala taw. saye tak biasa lah. serius ni. jangan buat ape2 taw. wish je pun dah cukup :) doakan saye murah rezeki panjang umur ye semua :)


n_n


oke. sekian terima kasih.

5 comments:

deAnza-wAnda said...

same beday wit my mum by the da fllow u k

nadya said...

Happy birthday..
Moga panjang umur & dimurahkan rezeki..

Muda lagi 21 tu..Saya dah 23 da..HAHAHAHA

crazy zazae said...

epi bdae gak cik muda... hehe

atiqa aris said...

aritu celebrate bday ngn mbr kat kedai mkn pon 1st time anak mat saleh nyanyi epy birthday kt sy.haha

Cik Puan Muda Aisyah said...

deanza : sy pun sudah berjalan2 di blog kamu :). kimsalam kat mak :)

nadya : umor takpe tua. yang penting jiwa muda. hahahahaha.

zazae : tq tq :)

atiqa : uwahhhh. best nya ade anak mat saleh nyanyi. mesti kiut miut comel lotei kan. teringin lah pulak! hahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails