Tuesday, July 27, 2010

1st time tak curik tag :)

1)adakah anda rasa anda hot?
*tidak sebab saya sopan santun..kehkehkeh.. :)

2)upload wallpaper yang anda guna
*guna pc kt bc...malu lah nk letak wallpaper..bukan pc saya punya...hahahahaha

3)ceritakan tentang wallpaper tersebut
*tak sempat cerita2 lagi ngan dia..maaf la ye..

4)bila kali terakhir makan pizza?
*sangat lama.. ;(

5)lagu paling latest anda dengar:)
*lagu arab tataw tajuk (kokon punya kerja la ni)

6)apa yg anda buat selain menyelesaikan tag ini?
*tade..saya sedang berusaha menaip laju2 supaya bole pulang awal ke bilik!

7)selain nama sendiri anda dipanggil dengan nama apa?
*kakak kutip yang cantik

8)tag lagi lapan orang
-awe
-mak nenek
-samad
-baba(psst..sekarang nak mesej baba pakai fb je..hahahahaha..baba best lah!)
-sape2 je yang singgah blog ni saya tag..jangan segan2..jawab la ye.. :)

9)siapakah orang no 1 pada anda?
*tade sape2 pun.....dia lala punya.haha

10)katakan sesuatu kepada orang no 5
*ade ke orang singgah blog ni??hahahaha

11)no 3 ada hubungan dengan sapa..
*mad,sape da nama buah hati awak tu??mira eh??

12)bagaimana pula dengan no 4
*sudah berpunya dan ada anak2..jangan gatal2 ngorat!

13)pesanan kepada orang no 6
*tade orang pun..hahahaha..padan muka!

14)adakah no 7 dan 8 ada persamaan?
*tade orang jugak..wekk..wekk..

15)beritahu 5 perkara yg anda tahu pasal org yg mentag anda
*mereng
*kalau mengantuk tapi ada kelas mesti dia psiko sorang2..menakutkan
*kalau meting blok die garang gle..padahal....
*meraung2 kalau orang kata dia debab
*agak2 awe belasah saya tak kalau saya kutuk2 awak cik lala??

16)ape perasaan anda wat tag ni?
*nak balik bilik!!!!!!!cepat..cepat..

17)gay/less?
*less(serius!)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails