Sunday, July 4, 2010

sapa bercinta baek baca kalo tanak clash!

hahahahahahaha..masih sempat hupdate walaupun sebok berniaga..hahahaha..hebat tak saya??hari ini terbaca satu entri iaitu di sini..hahaha..sila la membaca..entri ni pasal pandangan mata lelaki soal cinta..sapa2 yang nak memahami lelaki sila membacanya nye ye...orang2 bercinta sangat la di alukan....saya tak payah la..saya single..HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...

saya sebenarnya sangat setuju dan pernah mencuba teknik tersebut suatu ketika dahulu tapi entah la..kurang berjaya barangkali..hahahahahahaha..saya pernah rasa saya da paham aam sepenuh nya tapi entah la..(baca dengan gaya termenung)..hahahahahahaha

hari ini ada budak baru daftar kolej dan beliau sangat la cantek...uwaaaaa..rasa tergugat..hahahahaha..tade la..tipu je..eh2 bukan..bukan..dia memang cantek cuma part tergugat tu tipu je..hahahahahaha..sebab baling kata budak tu manis tapi saya kiut!!hahahahahahahaahhaha....saya sangat la senang diampu sebenarnya. :D

harapan saya kepada kawan2 yang masih bercinta baca lah entri di atas ye..cubalah selami hati kekasih anda dan jangan sekadar menyayangi mereka sebab sayang je sebenarnya tak cukup..gado2 tu bole tapi jangan la emosi..jangan biarkan sangat perasaan marah tu menguasai diri..walaupun kita rasa dorang macam tak sayang kita je tapi bersyukur lah bila dia tak pernah berhenti pertahankan hubungan kalian..jangan marah2 sangat..ye..(sebenarnya berkata pada diri sendiri..hahahahahaha)

p/s::untuk menaikan saham sendiri mulai hari ini akan ber'saya' di blog..tiada lagi 'wa'...owh..sopan rasanya..hahahahahahahahaha :D


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails