Friday, July 2, 2010

tade tajuk

Starting time:
8.59
Name:
nur'echa sangat cantek' binti pak cik Azmi
Sisters:
3
Brothers:
4
Shoe size:
4 tak pun 5
Height:
150++ hahahaha..tataw la tinggi bape..

Where do you live:
currently di serdang.

Favourite drinks:
liptop clear green + liptop 9..ni semua hasil didikan awan si rumate. :)

Favourite breakfast:
owh..saya sangat la bergaya hidup tidak sihat kerana jarang sarapan :(

Have you ever been on a plane:
owh..penah..penah..

Swam in the ocean:
masa di pangkor tempoh hari..hahahahaha..tapi pakai life jacket la..haha

Fallen asleep in school:
tak pernah..sebab saya jarang2 belajar so waktu saya belajar saya akan belajar bersungguh sungguh...*tbe2 pulak semangat*hahaha

Broken someone’s heart:
hahahahahahahahaahahahahaha..we both get hurt didn't we??

Fell off your chair:
owh yeah :)

Sat by the phone all night waiting for someone to call:
T_T dulu sangat tak paham kenapa tak boleh selalu call..lepas tu mula paham sikit2 then sekarang takkan ada lagi call dari dia..see how disgrateful i am??

Saved e-mails:
yes.

What is your room like:
sekarang? kuning cair..

What’s right beside you:
cd senam seni, henset, purse.

What is the last thing you ate:
nasi goreng kampung dengan teh ais.

Ever had chicken pox:
tak pernah :)

Sore throat:
sekarang suara saya sangat seksi, macam ella:)

Stitches:
dont have any..

Broken nose:
nauzubillah..tamo..tamo..hidung da cukup seksi da..hahaha

Do you believe in love at first sight:
sebenarnye tidak..saya hanya mula menyintai bila saya kenal hati budi nya..

Like picnics:
suka..suka..suka!!

Who was the last person you danced with:
ngan aina..hahahahahaha..aina,miss u already..;(

Last made you smile:
sudah lupa..sangat lama dahulu

You last yelled at:
juga sudah lupa..

Talk to someone you like:
ngan murni, dia datang amik charger.

Kissed anyone:
juga lama dahulu.

Get sick:
sakit manja2 kerap menjelma.

Talked to an ex:
semua ex adalah kawan kecuali yang masih ada di hati..hahahahahahaha*sila abaikan*

Miss someone:
mana bole bagitaw..hahahahahaha..poyo.

Best feeling in the world:
5 sept.

Do you sleep with stuffed animals:
last time saya check bai bukan lah binatang.

Who do you really hate:
dont have any.

What time is it now:
9.19


Randoms :


Q: Is there a person who is on your mind right now?
A:
yup.

Q: Do you have any siblings?
A: ramai.

Q: Do you want children?
A:
bai yang nak sangat adik..saya relax jerrrr..haha

Q: Do you smile often?
A:
hahahahahahaha..ape jadah senyum2..hahahaha

Q: Do you like your hand-writing?
A:
saya menulis sangat slow.but still love the result.

Q: Are your toenails painted?
A: hahahahahahahahahha..kasi inai hitam pernah la..

Q: Whose bed other than yours would you rather sleep in?
A: anyone's..hahahahahaha..tapi yang boleh ditumpang la..haish..sape pikir bukan2 siap.

Q: What colour shirt are you wearing?
A: hijau.

Q: What were you doing at 7:00pm yesterday?
A: membuli aina..oke sebenar nya tipu..dibuli aina..hahaha

Q: I can’t wait till
A: he is ready to cut his hair pendek.

Q: When did you cry last?
A: semalam.bilik sorang2 adalah sangat senang emosi.

Q: Are you a friendly person?
A: tidak.

Q: Do you have any pets?
A: tak sanggup amik risiko..takut dorang terabai.

Q: Where is the person you have feelings for right now?
A: hahahahahahahahahahahahahahha..

Q: Did the last person you held hands with mean anything to you now?
A: hahahahaahahhaahahhahaha..

Q: Do you sleep with the TV on?
A: tak..mesti tutup tv dulu baru boleh tido.

Q: What are you doing right now?
A: buat2 tergelak.

Q:Have you ever crawled through a window?
A: tak pernah..samad pernah, pegi la tanya dia.

Q: Can you handle the truth?
A: depends.i'm not so good handling this kinda matured-thing.

Q: Are you closer to your mother or father?
A: both .

Q: Who was the last person you cried in front of?
A: sendirian

Q: How many people can you say you’ve really loved?
A: semua.

Q: Do you eat healthy?
A: tak kerana saya tidak sarapan.

Q:Do you still have pictures of you & your ex?
A:ya.

Q: Have you ever cried because of something someone said to you?
A: pernah.walaupun saya bergelak ketawa tapi sebenarnya saya tak sangka akan ada 'lahanat' antara kita..hahaha.

Q: How often do you go to church?
A: huh?

Q: If you’re having a bad day, who are you most likely to go to?
A: dulu ade.

Q: Are you loud or quiet most of the time?
A: hahahahahahahahaha..kalau saya berkecil hati mesti saya diam tak kata apa2..so rasa nya ade jugak masanya saya pendiam..hahaha

::5 things I was doing 10 years ago:
2000:
- study
- berbadminton.
- bercakap
- menangis
- melompat jauh.

::5 things on my to-do list today:
- makan
- tolong murni ngan cik lala kemas koop
- pegi mines
- buat summary tertunda
- make sure having fun supaya kenangan lama tidak di kenang sangat

::5 things I would do if I were a billionaire:
- do charity.
- lengkapkan keperluan baba ngan mammi
- travel around the world sorang diri
- tak taw
- tak taw

::5 of my bad habits:
- melintas jalan mesti terkedek2
- suka nangis lam bilik air..setooon banyak oo situ.
- kalau terhilangkan barang mesti nangis2 sambil carik..motif supaya barang tu rasa bersalah.haha
- sangat suka mengadu walhal benda kecik je pun..tapi sebenarnya bukan mengadu..bercerita..after that saya memang da tak simpan apa2 lam hati.
- makan tak habis

::5 places I have lived in :
- palekbang
- terengganu
- pasir tumbuh
- pongsu seribu
- serdang

::5 jobs I’ve had
- baby sitter
- pembuli
- chef terulung
- daughter
- full-time student

::5 I’d like to tag:
-cik lala
-fathin aini
-awe
-sapa2 je
-sapa je jugak

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails