Thursday, July 8, 2010

jangan!

..jangan pernah lupa parent kita adalah segalanya..tak bole buat dorang bangga takpe..tapi jangan bagi dorang menangis..

..jangan takut nak menyintai tapi kena bersedia untuk sakit..

..jangan terlalu memendam perasaan kalau rasa diri tak cukup kuat..nak nangis menangis je..

..jangan terlalu berharap orang lain berbudi sepertimana kita berbahasa..

..jangan terlalu menghentam orang lain macam diri sendiri baik sangat..

..jangan sesekali abaikan kebajian orang lain, jaga anak orang sebaik mungkin,itu amanat..

..jangan pernah give up dengan hidup sebab takkan ada orang kesian, kita kena jalani hidup kita sendiri..

..jangan pernah menduakan kalau betul2 sayang, jangan pernah setia kalau rasa nak main2..

aam, saya minta maaf sebab dulu saya tak menghargai..sebab saya berlagak tabah..saya cuba lalui hari2 dengan tenang setabah mungkin..maaf jugak sebab masih selalu sebut2 nama awak..kalau lah sudah ada pengganti sila sound saya..hahahaha..sian pulak si pengganti, nanti dia jeles..hahahaha..melupakan awak adalah sangat susah tapi berpatah balik memerlukan ego yang bukan sedikit..saya tidak mampu..

4 comments:

MuHaMMaD iKHWaN aB GHaNi said...

sabar yer cik ecah...
lu masih muda... :)
lagipon wa x bley jadi pengganti...
hahahaha... :P

.::cik kutip::. said...

hahahahahaha..nak cakap lu laku la tuh!
belasah jugak kang..

arriefa said...

saba2...kene slOw2 k..chill babe ;)

.::cik kutip::. said...

oke..oke..ngah slow la ni.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails