Wednesday, July 7, 2010

tiga kali gempur broga..broga!!broga!!broga!!

hanya singgah sekejap nak hupdate..mata terasa sangat la berat da tak mampu nak mengaku segar..adoiii..semangat MTB merundum gila dah..momentum merundum emosi takyah cakap lah..adek2 junior cantek menjadi tajuk bualan dalam seminggu ni..kalau tak buat perangai akak sayang muah banyak2..kalau nak buat senam seni pun gila perasan cantek sampai tamau buat..bikin saya panas sahaja..(baca dengan nada bersahaja)

semalam..eh bukan semalam..tipu sangat tu..petang ade senam seni..naek bilik mandi2 settle kan apa yang patut then teruskan bekerja..lepas itu sekitar pukul 2 pagi berehat sebentar segarkan badan pukul 3 something bertolak keluar upm..memang tak sempat rehat..takyah nak berangan lelebih la kan..tape2..janji harus dikotakan dowh..

menonton Belanda melawan Uruguay yang menyegarkan mata memandang sangat la membantu..terima kasih Belanda kerana tidak merosakkan pagi saya..jumpa kamu di final.. :)

setelah menghabiskan RM 25 hanya dalam satu pagi..maka kami bertolak ke bukit broga..impian nak tengok sunrise dah lama saya simpan sejak bersama aam lagi..tapi sebab saya tak tahu jalan maka impian terkubur sepertimana kenangan saya bersama aam..hahahahahaha..jangan lah sedih2 kutip...(bercakap ngan diri sendiri)

berhenti sekejap solat subuh sebab naik awal2 pun tak guna..jalan licin plus gelap gelita..bahaya dowh..paham tak??!hahahha..sempat berkenalan dengan akak shairah dan si buah hati abang khair...kita sahabat dunia akhirat ye...janji taw!bersama mendaki bukit broga yang nampak macam 'kacang jerrrrr' tapi hambek kaw..ade hati nak datang ngan aam kan..hahahahahahahahahahahaahha..jenuh jugak la nak mendaki nye..hahahahaha..tapi once ade kat atas..subhanallah.

p/s:: saya ingin kembali ke Broga sekali lagi..sebab di sana saya mendapat ketenangan..cuk, saya harap saya masih ada kamu supaya saya lebih tabah :(

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails