Tuesday, July 27, 2010

kita kawan sampai bila2 ye :)

rasa nya semua orang perasaan saya ni sedikit sombong..sebab tu saya tak ramai kawan dan tade buah hati..hihihi..semua orang macam menyampah nak kawan ngan saya..ye..saya taw muka saya ketat..tak percaya tanya mak nenek..saya tak kesah pun sebenarnya..ada hikmah jugak semua ni..kalau saya ni peramah mesti lambat laun orang menyampah jugak sebab kadang2 saya kasar..sinis..mula2 orang suka lah..nanti lama orang benci..saya tak mahu begitu..kawan2 saya sekarang adalah insan2 yang sanggup bertahan dengan segala kerenah saya..*sob..sob..*


walau pun saya selalu complain tapi seriusly semua tu tak pernah lekat lama dalam hati..kesian dulu aam salu kena dengar saya complain itu ini..saya suka complain kat aam sebab aam tak kenal watak2 dalam cerita saya tu..hahahahahahaha..lagipun saya confirm2 aam bukan ingat pun apa saya cerita..hahaha..so sekali saya da luah kan apa saya rasa..benda tu berhenti kat situ je..kawan2..memang saya kadang2 kalau marah tu mesti nak over..tapi saya marah masa tu je taw..awak2 buat baik ngan saya mesti saya balas baek jugak..kawan2 mana boleh dendam lama2 kan..saya serius ni!


sebab saya da tade buah hati maka terpaksa la saya complain kat kawan2 pulak sekarang..sebenarnya saya rasa bersalah dan tidak selesa..saya tak nak mempengaruhi pandangan siapa2..saya cuma bercerita kawan2..jangan salah paham..hukhukhuk..saya bukan mengumpat..saya cuma complain..sebab saya tak suka simpan benda remeh lam hati..lam hati saya ni banyak lagi benda berat2 nak pikir..pikir belajar lagi..masa depan lagi..aam lagi..hahahahahaha..tettttt :D benda tu saya kena pikir sorang2..
kepada kawan2 saya..saya sayang kamu..kita kawan sampai mati k...eh2 tamau..kalau kawan sampai mati nanti da mati tade orang nak sedekah Al-Fatihah kat saya..tuka2...kita kawan sampai bila2 ye.. :)

ini SEBAHAGIAN kawan saya..jenuh la kalau saya nak upload semua gambar kawan saya kan.. :)

1 comment:

beloglala~ said...

hahahahahha
kita pasti sahabat sampai bilabila:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails