Monday, July 12, 2010

oke..saya sangat penat tetapi sangat seronok.

hari ini(ahad 11 julai)
saya sangat penat tapi masih banyak benda nak kena buat jadi saya tidak boleh melayan kepenatan saya..oke..ayuh mulakan cerita dengan kejadian penat semalam..(saya rasa comel bereaksi skema begini)..

walaupun sudah hampir sebulan kepulangan saya ke upm yang konon2 nya nak menumpukan sepenuh perhatian kepada final year projek tapi harapan cuma tinggal harapan..hahahahahahahaha..setelah beberapa kali mengabaikan final year projek saya, hari ini saya tiada alasan lagi untuk berlaku demikian kerana awal2 pagi esok harus mengsubmitnya..mampos saya!

so hari ini tumpuan saya berikan sepenuhnya kepada summary..tekun sampaikan saya tidak perasan kawan2 sudah kepergian berjoli..hahahaha..hanya tinggal saya beresorangan di blok..saya menjadi sunyi..menjadi rasanya tidak sesuai letak kat situ*abaikan* lalu saya membuat keputusan untuk berjoli seorang diri..hahahahahahahaha..almaklumlah..kalau da bersingle mesti la keluar sorang2..dulu ade buah hati bole ajak buah hati..hahahahahahahahahha..*abaikan*

berjalan seorang diri ade baiknya..melayan perasaan..tersenyum sorang2..hahahaha..secara seriusnya saya katakan ia ketenangan yang tak dapat saya gambarkan..bukan sunyi..tapi tenang..menonton eclipse seorang diri maka tidak dapat menahan senyuman keterujaan melihat taylor lautner..hahahahahahahahahahahahaha..saya rasa macam orang kurang betul kerana bole tersenyum penuh excited..hahahahahahaha..nasib baek dewan gelap..

kemudian nya berjalan pulang seorang diri..kerana saya berjalan seorang diri, ada lah lelaki2 yang menakutkan cuba mengusik..uwaaaaaaaaa...sebenarnya saya takut tapi saya buat2 muka ketat konon2 tak takut..hahahahahahahahha..lelaki2 itu tidak hensem pun..hahahahahahaha

semalam (17 julai)
malam tunas budaya terbaik pernah saya tonton..sebelum majlis saya telah memaksa mak nenek memakai baju kolej saya..hahahahahahha..padan muka mak nenek..tapi bersama mak nenek menyokong kosass tercinta semangat saya berkobar2...adik2 junior telah buat saya berbangga..masalah di belakang tabir sengaja saya taknak sebut SEKARANG..hahahahahhaha..sebab saya sebenarnya penat..mahu tido.. -__-

keputusan MTB:
1) anugerah penulisan puisi terbaik
2) anugerah teknikal terbaik
3) anugerah vokal terbaik
4) anugerah muzik terbaik
5) naib johan keseluruhan.

damn, penat saya melompat :D

p/s: saya masih tidak paham kenapa k17 dapat anugerah pengarah bersama terbaik??dorang tak gabung ngan mana2 kolej pun..mana ada 'bersama'.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails