Monday, November 22, 2010

tak saba nak bagitaw berita gembira kat u olsssss.


hari ini pegi mines lagi mencari rejeki yang halal. alhamdulillah dapat jugak kerja kat kfc. dulu kfc tempat feveret dating kot. kenangan tuh! hahahahahahahaha. saye neves oke. tak tipu. ni first time saye keje part time. tolak yang keje jage koop sebab ngan kawan2 ape nak neves sangat kan. hahahahahahahaha. ni bos da bagi warning awal, jangan asyik bagi alasan taknak datang keje. jangan asyik nak mintak cuti je. die warning jugak, keje sini memang penat. kena tahan lah!



hahahahahaha.saye pernah je keje sampai penat pastu tak cukup tido pastu keje balik. pernah je. cuma kali ni sebab saye sorang2, segan lah saye :) hahahahahahaha. mengada kan? tadi petang saye excited call mami, call baba semua cakap da dapat keje kan. mami tanya saye.

mami : nape nak sangat keje ni? balik lah umah rehat2. awak ni. kang da grad, da keje lagi susah nak balik umah. sekarang alang2 dapat cuti panjang balik lah...

saya : hihihihihiihi(pesanan penaja : bila borak ngan orang lagi tua kena gelak sopan ye kawan2.) alah mi, saje lah nak try keje. nanti kang da grad nak carik keje taw da perit die macam mana :)

kenyataan nye saye sendiri tak tahu kenapa saye ketegaq sangat nak keje kat sini. padahal boleh je saye keje kat umah saye. kalau saye tak keje pun bukan efek ape2 kan. duet bukan satu masalah besar bagi saye tapi entah lah. ketegaq pulak saye rasa. kan? nanti bukan ade orang pun kat blok. bila da sunyi takde orang mula lah feeling. asyik pikir nak balik umah lah. kan. kan. mesti punya. tengok lah nanti. hahahahahahahahaha. :D


dah la saye ni pemalas gila nak drive pegi mines tapi ade hati nak keje kat sana. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. lawak gila. ape masalah saye, saye pun tak tahu. dah tahu malas pegi mines kenapa pilih nak keje kat sana?!! wheng!


kalau saye wheng saye suka exercise macam ni. die macam pertarungan minda la. hahahahahahaha. dan dan pulak terserempak dengan budak selow pegi tengok wayang. **tengok harry potter barangkali. kenapa lah die tak ajak saye tengok sama?? selow betul lah budak selow nih! haish..saye carik laen jugak kang..... hahahahahahahahahahaha :D



6 comments:

Anonymous said...

Baguslah cik kutip nih, kerja nak carik pengalaman, bukan nak carik duit. kalu sy pergi KFC tu, boleh discount x. Saya kurang duit dan kurang pengalaman tp masalahnya sy juga kurang rajin...

Cik Puan Muda Aisyah said...

hahahahahahahaha. jemput jemput lah datang ye. nanti saye bodek boss suh bagi anda diskaun ye.. saye kan baek~~~~~~hahahahahahaha.

p/s : saye pun lebih kurang tak rajin jugak :)

akmaizzah.alias said...

heheh.. gaji bleh blnjo!!! hoho..
aicah kimah.. org tag dia join contest.. meh2 mesti dio suko..

shades contest!!

Cik Puan Muda Aisyah said...

ok2.nnt sy g amik k. tq izzah :)

Hanna Farhana said...

bgus la ecah..menjana pendapatan sendri..sambil2 tu cari pengalaman n lihat sikap org sekeliling...hehe..kan..kan....

Cik Puan Muda Aisyah said...

betul2. yang paling penting masa dapat gaji boleh eksyen :) haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails